onsdag 11. november 2015

Midtveis november

Da er vi kommet til midtveis-inspirasjon for November sin utfordring. Denne gangen er temaet Alt er lov, innen project life:-) Her er hva vi i DT-teamet vil inspirere dere med.






For disse sidene ble jeg inspirert av dattera mi. Hun ville selv at jeg skulle ta bilde av henne med "de fine blomster" og mammaen var ikke vanskelig å be. Lommene er 8,5x11 inch. 



Jeg ble i dag inspirert av mine kunstverk i uke-for-uke 2015 serien min

DT Anna Sandén
Jag utgick från pumpans oranga färg och gult. Brukar skriva lite text till varje foto men nu blev det en sammanfattning kring veckan istället.


Da er det bare og la seg inspirere og la kreativiteten blomstre. 
Gleder oss til å se mange fine pl-sider fra dere der ute:-)
Legg ditt bidrag inn her.
Designteamet hos PLIN :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar