søndag 19. mai 2019

17 mai 2019 - DT Jeanette

Da var 17 mai over for i år, og kanskje om noen dager, måneder eller år skal de inn i prosject life albumet. Så da har jeg litt inspirasjon til dere for hva dere kan bruke inne i albumet og kanskje kan tenke på til neste år og gjøre.



Fant fram julearkene til Maja design da de hadde mye rødt og blått i seg. Arket jeg har brukt heter : Mail the post card (baksiden) fra serien Christmas season - All wrapt up [LINK
Som stempler fant jeg fram bursdag stemplene fra Norske stempel blad som jeg brukt blant annet i rosetten ved siden av par bildene og nede ved lysene, følte de passet bra og måned stempelet fra panduro, ellers har jeg brukt dies som hipp hipp hurra, ballonger og iskrem (både i skål og kjeks) 

Se nedover for å se detaljer litt nærmere! Håper alle hadde en fin dag, gratulerer med dagen på etterskudd.  




Ha en fin uke så ses vi snart! 
- DT Jeanette. 

1 kommentar: