søndag 26. mai 2019

Byttekit fra Marit til Malene

Fra Marit til Malene

Så er det min tur til at vise hvad jeg har lavet med byttekittet. Her er et billede af alt det jeg modtog. Jeg synes det var et dejligt kit at få, da jeg oplevede at der var en sammenhæng i de forskellige dele. Der var især ting i, med fokus på kærlighed/samhørighed. Hvilket jeg synes var super-fedt.

Hvilket også betød at jeg også fik taget hul på et PL projekt jeg længe har overvejet. Jeg har længer gerne, ville lave en "bog om mig" i PL stil. Og dette kit var oplagt at bruge til at starte op med i en 6x8 album.



Her har jeg lavet 2 sider, som egentlig bare er et par billeder af mig og min kæreste. Men der var flere ting i byttekittet, der bare matchede den type billeder SÅ godt. De små blå hjerter. De forskellige tekster på PL-kortene. Samt stemplet "Love yo self" også passede rigtig godt. Især fordi der også er lidt humor i det.


Her er endnu en byttekit-side. Her er jeg til gengæld, blevet inspireret af Gunillas indlæg om at lave et ABC projekt, (https://projectlifeinorge.blogspot.com/2019/03/abc-projekt-och-forbruka-bokstaver.html). Jeg syntes det var en super hyggelig ide. Det var helt sikkert noget jeg også skulle prøve. Plus det også er et projekt der passer rigtig godt i mit pl album "Om mig". Så jeg gik i tænke box, for at finde ting der matchede mig i de forskellige bogstaver (Læs mere her https://projectlifeinorge.blogspot.com/2019/03/abc-projekt-och-forbruka-bokstaver.html).
For når det skulle være i mit Om mig album, skulle det også omhandle ting mm som jeg er glad for. 


Alt på siden, bort set fra bogstaver og baggrund bag billede A, er fra byttekittet. Jeg synes det fungere SÅ fint. Og jeg blev meget inspireret til at komme igang og være kreativ. Det har været meget hyggeligt at lave PL på denne måde.

Tak fordi du læste med,
DT-Malene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar