onsdag 8. mai 2019

ABC side med stempler

ABC projekt - E & F

Jeg er igang med mine ABC sider. Jeg er blevet inspireret af et tidligere indlæg (https://projectlifeinorge.blogspot.com/2019/03/abc-projekt-och-forbruka-bokstaver.htmlom at lave denne type projekt i sit PL. Det er super sjovt. 

Ved disse sider har jeg brugt Maja design papirer, og stemplet med forskellige tekststempler. 


Jeg forsøger at holde det hele enkelt, især når papiret også har en masse mønster. Jeg forsøger at holde mig til det samme alfabet - både i de store bogstaver og de små. Men nu må jeg se om jeg løber tør for bogstaver før jeg er helt færdig med hele alfabetet :) 



Derudover har jeg brugt lidt enemal dots og puffy stickers i guld.



Jeg har også stemplet og tegnet/doodlet en kant rundt på kortene. Det giver en god effekt af indramning synes jeg.


Det var alt for nu /DT-Malene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar