onsdag 13. mai 2020

Juni i farger

Hei. I dag er det jeg DT-Elisabeth som vil inspirere dere. I 2019 hadde vi noen bildetemaer her hos Project life i Norge. Som i Juni, da vi tok bilde av en gitt farge hver dag. Dette var en veldig gøy utfordring og jeg vurdere å kjøre den i år også for meg selv. Jeg har nå fått ferdig mine sider for denne måneden og vil vise dere hvordan jeg har løst det å få de inn i albumet.

Jeg har først valgt å bruke små bilder, nesten hele måneden. Så har jeg brukt hvitt ark til bakgrunn på alle dagene. Stanset ut dagens farge i farget papir. Sånn ble mine sider.







Til slutt tok jeg en svart penn og streket opp rundt på alle korta. 
Pyntet noen plasser med andre kort i masse farger og litt bling og tekster.
En enkel og ren måte og fremheve dagens farge på syns jeg. Og har virkelig kost meg masse med denne måneden.

Til vi sees igjen, ta vare på hverandre  <3 

DT-Elisabeth

4 kommentarer:

  1. Kjempeflotte sider! Jeg er imponert over dere som klarer å lage slike måneder i farger :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :-) Det var veldig kjekt å lage sidene og ikke minst kjekt og utfordrende og ta bildene :-)

      Slett
  2. I really enjoy looking at your colour a day pages. So creative and always fun. Hugz

    SvarSlett
  3. Så gennemførte sider med overskrift i passende farve og hvid baggrund.

    SvarSlett