søndag 10. mai 2020

Torremolinos siste bilder - DT Jeanette

I påsken satt jeg med resten av kittet jeg hadde laget til denne ferien. Har selv merket at jeg lager veldig store kit til meg selv.
Men iallefall så lagde jeg tre layout som jeg vil vise dere i dag, jeg har brukt 12x12 papirer, kort fra forskjellige levarandører og jeg har laget egne kort med distress puter, så er litt forskjellige kort man kan lage i project life verden.


Her er den layouten jeg brukt ferdig kort fra produsenter, men også brukt de gule arkene fra 6x6 ark som jeg ville bruke opp, og veldig glad i denne delen av costa del sol som jeg har laget layout av her. 
Brukte opp litt thickers og andre ting som ikke ble brukt i kittet. 


Denne layouten lagde jeg med distress pute, hvor jeg tok og bare sirka rundt med Mermaid lagoon om jeg ikke husker feil (om dere ser etter så fikk jeg brukt opp to salat boller og to kaffe kopper på disse layoutene, en liten fun fact bare)



Den siste siden i albumet ble denne som jeg ville bruke mye ark på for jeg hadde så få bilder til denne siden, men på grunn av opplegget i albumet måtte det ble en PL side og ikke layout , så da fant jeg fram arket jeg hadde brukt på en annen layout tidligere på en layout og klarte å dra to ark via hele albumet, det synes jeg var litt gøy. 

Det tror jeg var de siste bildene fra turen, så neste gang jeg kommer på bloggen er det layouter fra våres vakre Trondheimstur vi hadde i fjord, gleder meg til å vise dere! 

2 kommentarer:

  1. Kjempefine sider! :) Artig med de små husene på den nederste PL-siden :)

    SvarSlett
  2. Gorgeous pages. Love the finish. Hugz

    SvarSlett