søndag 28. februar 2021

2 sider, 2 løsninger

 Hei. I dag er det jeg DT-Elisabeth som skal inspirere dere litt. Jeg har tatt tak i mitt reisealbum igjen. Holder på med året 2016, så ligger mer og mer bakpå ser det ut til. Men sånn er det og bare en ting som kan få meg fremover. Jobbe på med noen sider til.

I dag har jeg laget 2 sider. Ene er fra en lunsj og den andre shopping. I utgangspunktet hadde jeg tenkt å lage sidene i samme stil, og bruke opp igjen grunnpapiret på begge sidene, da det er 2 sider i samme lomme, (fram og bakside) Men sånn ble det ikke.


Den første siden er som sagt på en lunsj. Bildet over stedet, måtte jeg finne på internett og printet ut, 
da jeg ikke hadde tatt bilder fra utsiden. 


For å få dybdeforskjeller på sidene legger jeg en liten papirbit under lag nummer 2, 
der den stikker utenom lag 1. Sånn at det blir like høyt og jevnt.


Siden ble så pyntet med bokstaver, ord og enameldotter

*

Side 2.
Her valgte jeg og leke meg litt med utklipp av motiver. Dette er blitt min nye dille på kort, 
så må selvfølgelig dra den inn i pl også :-) 


Elsker å lage lag på lag med utklipp. 
Bruker 3D puter og restepapir for å lage forskjellige nivåer på utklippa.


Her brukte jeg også litt bølgepapp under ene kortet. 
Pynter med ord og bling


Her hadde jeg 2 bilder, jeg ønsket å bruke. Men bare plass til 1. Så da klipte jeg ut den ene meg, og limte den fast med 3D puter. Ble faktisk veldig fornøyd med det. 

*

Det var det jeg hadde for i dag.
Ta vare på dere selv og hverandre i denne tiden <3 
Klem DT-Elisabeth








2 kommentarer:

  1. Beautiful sides. Love that overlaying of the two pictures. Very cool. Hugz

    SvarSlett