onsdag 17. mars 2021

Blå himmel i Mölle

 Hej, 

idag är det jag, DT-Pernilla, som kommer visa ett uppslag. Det blir ett uppslag från en liten tripp vi gjorde till Ängelholm och Mölle i maj tidigare år. Här är det bilder framförallt från vackra Mölle hamn, så fint där.


Som vanligt försöker jag styra färgerna på PL-kort utifrån vilka färger det är på mina foton, inte alltid det går smärtfritt kan jag säga 😅. Som ni ser så har jag valt grått och blått som färger, ganska neutrala bakgrunder till fotona, passar bra när det redan är mycket detaljer eller mycket som händer på fotot.

Här plockas det grå i fotot upp med ett grått PL-kort och sen lite blå dekorationer för att 
matcha kopplet och andra blå detaljer/foton på sidan.


Vackra Grand Hotell Mölle, med underbar blå himmel...

Nu längtar men allt till kommande vårmånader och blå himmel,

Vi älskar ju att både få och ge inspiration till andra PL-are. Just nu samlar vi in uppgifter om vad NI gillar, hur ni skapar osv. Missa inte att svara på några enkla frågor och bidra till ett stort inspirationsinlägg längre fram, du hittar frågorna här.

Önskar er en fin dag och sköt om er!
Pernilla


1 kommentar:

  1. Jätte fina sidor, fotona och färgerna. Är så fint nere i Mölle med omnejd.

    SvarSlett