onsdag 24. mars 2021

pl-side innspirert etter skisse

God onsdag! I dag er det jeg DT-Elisabeth som skal gi dere litt inspirasjon. Jeg har i dag laget en pl-side, der jeg brukte en skisse som utgangspunkt. Jeg brukte en skisse til LO/Kort. 
Laget tittelkortet utfra skissen og bygget pl-sidene videre utfra det. 


Sånn ble min ferdige side.



Her er skissen jeg brukte.



Når tittelkortet var ferdig, var det enkelt å bygge videre på filler kortet. 


De 3 bildene brukte jeg hvit base bak, for at siden ikke skulle bli så mørk.
 Pyntet 2 av bildene med bannere i samme papiret.



De sorte basene er embosset med blank embossingpulver for å gi litt effekt. 
Digger resultatet. Så gøy å leke seg med embossingpulver.

Minner dere om vårt spørreskjema som vi har ute nå. i forbindelse med vår 7 års feiring. 
Trykk dere inn på linken og delta med dine svar. 

Vi behøver ditt svar senest 31/3

Det var det jeg hadde for i dag. Ta godt vare på hverandre. 
Stay safe!

DT-Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar