søndag 25. april 2021

Ut på tur

 Hei. I dag er det jeg DT-Elisabeth som skal innspirere dere. Jeg holder fremdeles på med min reise til Aberdeen, Skottland fra 2016. Ja ting tar litt tid, men jeg kommer i mål til slutt! 

På denne siden er vi på vei til noen gamle ruiner som heter Dunnottar castle. På denne siden er det reisen til ruinene som står på planen min. Når jeg ligger så langt bak som nå, liker jeg å scrappe sidene kronologisk sånn at jeg blir ferdig. 


Siden er laget helt enkelt med ferdige pl-kort. Det er ikke ofte jeg bruker ferdige pl-kort lengre. Men jeg behøver virkelig å minske mitt lager med kort, så da er det suverent å kunne bruke de! 
Kortene jeg har brukt er fra kaisercraft og heter Base coat

Siden er ellers pyntet med washitape, tekster, diecuts på blank plast fra Stamperia, og noen få bling. Følte denne siden ikke behøvde så mye bling.

Det var det hadde for denne gang. 
Ta vare på dere selv og de dere er glade i❤
Klem DT-Elisabeth

2 kommentarer:

  1. Jättefina sidor, gillar kompasserna o washitejp. Det gör så mycket med lite av allt.

    SvarSlett