søndag 16. januar 2022

En fantastisk majkväll vid havet

 Hej på er!

I dag är det jag, DT-Pernilla, som ska visa uppslag och förhoppningsvis inspirera. Denna gång blir det från en härligt varm majkväll och ja ni ser att det är från 2018, men som sagt så ligger jag ju lite efter  😏.


Färgerna fick gå i blått, grått och beige/brun.


Titelkortet har jag gjort av mönsterpapper med "trämönster" (som en del av er vet att jag är besatt av ;-)
Hade inga matchande thickers så jag har färglagt vita med en matchande blå färg.
Fler av de andra papperdekorationerna är från Heidi Swapp och är från början helt vita med "glansiga" delar som inte blir färgade när man målar de, som ni ser på den randiga stjärnan t ex.





Jag hade även två foton som jag ville göra på en LO som ska tillhöra uppslaget.


Körde då i samma färger och träpapper för att matcha bryggan på fotot. 
Har färglagt med blå mist mellan de rivna mönsterpapprena. 






Det var allt från mig idag, hoppas ni fått lite inspiration.
Vill ni se mer av mina alster så hittar ni mig på @pillanspyssel på insta.

Ha en fin dag!
//DT-Pernilla

1 kommentar: