onsdag 11. mai 2022

Øyane over

Idag fortsetter eg, DT-Annelen, å grave i bildehaugen min. Denne gangen vil eg vise ein tur som turlaget arrangerer ein gong i året, Øyane over, desse bilda er i frå 2014. 

Dette er ein lang, men veldig fin tur. Og vi var veldig heldig med vêret den dagen. Vi var innom 4 øyer og turen varer i 12 timer.


PL-korta eg har brukt denne gangen, er i fra Becky Higgins - Ready set ho. Har berre brukt to kort denne gangen, då eg ikkje klarte å la vær å bruke alle bilda...

På dette kortet har eg brukt alfabet frå Dixi Craft, fyrtårn og måse (på det lille kortet) er frå Sizzix Sizzlits. Ellers har eg brukt klistremerke frå Papirdesign og små hjertene er frå Marianne Design

Det var det eg hadde for i dag, håper alle har ein fin dag. 

DT-Annelen 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar