onsdag 8. juni 2022

Pastellfärgat med siffror, cirklar och vellum

Jag fyller på mitt 2017 album och hittade en vecka i november som bara innehöll några foton. (Hade alltså helt missat att fylla ut med text och dekoration.) 

År 2017 dokumenterade jag ett klockslag varje dag, och bytte klockslag vid varje ny månad och i november var det kl 22.00 jag fotade. För att veta vilket datum det var så lade jag även in en digital siffra på fotona i efterhand. 


Eftersom foton i november kl 22.00 brukar vara så mörka, så piggade jag upp det med vitt papper och pastellfärgade dekorationer - här har jag stämplat på rosa vellumpapper och hittade en rund chipboard med text från Ali Edwards Season-kit.



Några fler gamla cirkelformade pappersbitar trillade ut från mina gömmor och jag satte dit dem på ett journalingkort. 


För att matcha den lite aprikosfärgade "Today"-cirkeln ovan hittade jag stjärnformade thickers som jag upprepade lite här och där på sidan. Jag hittade också en gammal textstickers  som passade bra.


Hittade en till liten chipboard från Alis kit, som jag kunde upprepa med - den var så liten så för att dne skulle synas hade jag sparsamt med dekorationer och mycket vitt på det kortet.


Tack för titten och välkommen att följa oss på instagram @projectlifeinorge. 
Vill du se annat från mig är du välkommen in på @gunilla_pysslar.

DT-Gunilla




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar