søndag 6. november 2022

Stegastein

Hei, i dag er det eg, DT-Annelen, som har ei side eg vil vise frå sommerferien i år. Der vi tok ein liten avstikker til Stegastein, kunne jo ikkje la ver når vi først var innom Flåm. Utsikta var fantastisk, men fekk no litt opplevelse av å kjøre opp dit og. Smal veg og ein del trafikk, heldigvis var det sambuar som var sjåfør, og han lika godt slike veger. 

Det er ikkje alltid lett å finne PL kort som kan passe, sjøl om eg har ein del, så denne gangen har eg brukt eit mønsterark, Paper heaven "golden dreams". Desse arka fant eg når eg var på treff sist helg, og synst dei passa godt. 


På den nederste lomma skal det vere to små bilder, men den teknologien er ikkje alltid samarbeidsvillig med meg... Der eg skulle vise litt utsikt og veien vi kjørte.


Her har eg brukt alfabet frå Dixi Craft, norgeskartet er frå Papirdesign, tekst klistremerke er og frå Papirdesign. 

Det var det eg hadde for denne gangen ønsker alle ein fin dag. 

 DT-Annelen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar