onsdag 23. november 2022

Stjerner og stjerneskud

 Hej. 

Jeg, DT-Line, viser i dag et indlæg med fokus på aftenstemning og stjerner.


I august var der mulighed for at se op til 100 stjerneskud i timen, så vi lagde madrasser ud i haven og lå og så på stjerner og stjerneskud. Det var virkelig hyggeligt og en sjov familieoplevelse. Så jeg vidste at jeg skulle finde alt hvad jeg havde med stjerner og aftenstemning. 

 

 Jeg har i mange år haft et 12x12 papir med en stjernehimmel liggende, som jeg ikke vidste hvad jeg skulle bruge til. Men nu kom det til sin ret og jeg fik klippet et 6x4 kort til titlekortet. 

På kortet satte jeg guldstjerner som jeg fandt på forskellige stickersheets og som løse stjerner. Det var vigtigt for mig, at de var forskellige så de afspejlede en aften/nattehimmel.  

 

 

Journalkortet er fra Digital Design Essentials (serien kan hentes her : Link ), printet ud på hvidt 180 g papir. Farverne matchede et gammelt stjernesæt fra Studio Calico. 

 


 

Jeg var igennem alle mine stickersheets, fordi jeg vidste jeg havde wordstickers som jeg kunne bruge. Jeg fandt også tre som passede perfekt: Camp out, star gazing og enjoy the moment.  Jeg satte dem i en cluster og tilføjede en lille enamel stjerne. 


 Det var en rigtig sjovt indlæg at lave, fordi der var et klart tema og jeg fik brugt en masse papir og embelishment, som jeg ikke bruger så meget. Det var derfor også en mulighed for at få ryddet lidt op nogle af mine gamle ting.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar