onsdag 25. januar 2023

När hösten är som vackrast...fram med kameran!

 Hej,

Idag är det jag, DT-Pernilla, som ska bjuda på ett uppslag. Jag tar absolut mest foton på vår och sommar, ingen tvekan om det. Men så finns de dagar på hösten, när hösten är som bäst och visar sig från sin vackraste sida. Mitt uppslag idag bjuder på foton från en sån dag. Vi tog en lång promenad med vår Milou till skogen bakom Botaniska trädgården i Göteborg, som vi bor inte så långt ifrån.

Strålande sol, färgstarka träd och spegelblanka sjöar. 

De färger jag valde att förstärka i uppslaget var blått och gul/orange. Jag vill att fotona ska få sitt fokus så har jag valt att inte ha så mycket dekorationer.


Hade inte så många PL-kort som jag tyckte passade så jag valde att göra egna på de större formaten. Här i ett papper frånett paperpad från Craft consortium; Earth (visar bild längre ned) och sen skapade jag texten med clearstamps från två olika set jag har.


Till de andra 6x4 gjorde jag vita PL-kort och dekorerade med enameldots och washitape.
Kolla in den spegelblanka sjön.... 💙


På detta kort har jag lagt på plats och datum via en app som heter Instaplace.
Den används flitigt vid olika resor och utflykter.

Här ser ni det paperpad som användes från Craft C.
Tål att upprepas hur användbara dessa papper är!


Det var allt för mig denna gång!
Önskar dig en fin dag.
DT-Pernilla / @pillanspyssel

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar