søndag 22. januar 2023

Forår på layoutet

 Hej. 

I dag har jeg, DT-Line, et indlæg med forår, for det trænger vi vist lidt til. 

Jeg har været tilbage i arkivet og fundet et 6x12 layout fra 2018. 

Layoutet viser også hvordan man kan fange stemninger og situationer uden at have en masse mennesker med, eller hvordan man kan lave et layout selv om man ikke har så mange billeder fra en begivenhed. 


Temaet er forår og indeholder billeder af forårsblomsterne i haven og borddækning fra påskefrokost. Jeg havde fundet forårsfarver og embellishments der kunne bruges til et forårs layout.



Jeg kan godt lige alphas som er forskellige i overskrifterne på title kortet. Her har jeg leget lidt med farver og typer. Farverne passer godt til forårs blomsterne i billedet. De er alle fra October Afternoon. Sommerfuglen er fra en gammel Pebbles kollektion. Fuglen er en puffy sticker fra Dear Lizzy.


Jeg lavede selv et journal kort om til et filler kort, ved at sætte en blomst i midten. Jeg skriver altid, så meget, så jeg havde ikke kunne få en lille bitte tekst til at stå i cirklen alligevel. 

Når vi er sammen med familien får jeg ikke altid taget billeder. Men jeg husker ofte, at tage billeder af borddækning eller små detaljer. De fungere godt som filler kort uden en egenligt historie, men kan som her, også fortælle noget i sig selv. Fx. havde børnene sået karse i skolen og dem havde vi taget med til bordpynt eller til at spise. 

 

 
 
Journal kortet fandt jeg i en bunke med et påsketema og det fungerede jo helt perfekt.  
 
Jeg kan virkelig godt lide at farverne passer så godt sammen i hele layoutet. Jeg er ikke så god til at bruge gul, men her passede det så godt ind.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar