onsdag 15. mars 2023

Digitala stämplar på vårlig PL-sida

Hej DT-Gunilla här,

Någon som testat att använda digitala stämplar på sina foton?

På den här sidan visar jag hur jag använt digitala stämplar som jag köpt från Ali Edwards.



Här är en närbild på en digital stämpel "hello coffee". Fördelen med digitala stämplar är att det blir direkt leverans, billigare och ingen fraktavgift! :


Förutom digitala stämplar så har jag dekorerat med både hjärtan som puffy stickers och vanliga stickers. 


Jag har letat upp alla överblivna gula stickers jag kunde hitta, och gillar verkligen den ljusa stilen som kommer fram, trots alla mörka inomhusfoton.


Jag tyckte temat blev kul den här veckan... "hello nånting".


Digitala stämplar finns på flera ställen  t.ex Ali Edwards, The Lilypad, Bye9design (norskt) och Studio Callico. Håll utkik efter gratis digitala filer, det har både det norska Bye9design och The Lilypad samt om man prenumerera på Ali Edwards nyhetsbrev får man ibland gratis digitala stämplar. 


Tack för titten!

Följ oss på instagram @projectlifeinorden

DT-Gunilla

(@gunilla_pysslar på instagram)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar