onsdag 8. mars 2023

Färgglad sommarsida

 Här kommer en sida från i somras. Den är väldigt färgglad för att vara mig. 😀 Den handlar det som är bäst med sommaren; sol och bad. 


I översta vänstra hörnet så har jag tagit ett journalkort och ett foto och tejpat ihop dem på baksidan så de ska ligga still i den stora fickan. Jag har stämplat Time for fun (Ali Edwards stämpel) och på fotot har jag använt word stickers och enamel dots i en grön färg som jag tyckte passade in med gräs och träd. Journaling kortet hade färgglada bokstäver med färger som gick igen i både foton och de andra PL-korten som jag använt som bakgrund till foton.  Obs! Det vita är något skräp på ena enameldoten. 😄




Här hade jag två likadana PL-kort så då vände jag dem emot varandra så strålarna gick utåt. Satte dit två fina foton på tjejerna när de badat och dekorerade sedan med word stickers och enamel hjärtan. Jag tycker det blev jättefint med de olika färgerna (varav en del går igen i titelkortet). 



Som fillerkort har jag ett rosa kort. Rosa är absolut inte min färg men här tyckte jag det passade eftersom färgerna går igen i korten med strålarna. Jag har stämplat längst ned med Ali Edwards stämpeln och sedan satt dit en liten flagga som är satt på 3D-kuddar. 





På de tre stora fotona har jag lite plats kvar eftersom de är framkallade i 10 x 13 cm. Jag hade en blå, glittrig washitejp som jag delade på mitten och satte bredvid alla tre fotona längst ut mot kanten för att ramla in hela sidan. På fotot nedan ser du washin länst ut till höger. 




Ja, det var vad jag hade att visa denna gång. En väldigt färgglad somrig sida. Hoppas att du blev lite inspirerad. 

Och glöm inte att skicka in förslag på vad just du vill att vi berättar mer om den 1/4. 

Hälsningar
DT-Therese


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar