onsdag 24. mai 2023

Att arbeta med PL i mindre format

 Hej,

Idag är det dags för mig, DT-Pernilla, att visa några PL-uppslag. Denna gång är det från mitt Sn@p-album från Simple Stories det är ett mindre format än det vanliga (15x20 cm /6*8). Just detta album har jag bara till foton jag tar på Milou, vår lilla vovve. Ibland kan det vara rätt skönt att arbeta i ett mindre format och andra varianter av plastfickor.

Foton från Milous 1-årsdag som dokumenterades såklart med sötnosen och hans presenter.
De små "PL-"korten är mönsterpapper både i uppslaget ovanför och nedanför.




Här har jag använt mönsterpapper/klippark till de mindre plastfickorna och 
några wood veneers som dekoration. 
Många foton blir det i albumet så jag håller det relativt enkelt med dekorationer osv.

Det var allt för denna gång!
Ha en fin dag,
DT-Pernilla ( @pillanspyssel)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar