søndag 28. mai 2023

Studentfirande - LO med fina studentpapper

 Hej!

DT-Therese här. Idag tänkte jag visa lite fina studentpapper. Ja, nu är det snart dags att scrappa studentbilder. Själv har jag plockat fram foton från den sista stundentfesten i vår familj. Min lillebrors 1996. Jag har använt Ficka A från Becky Higgins. Studentkillen är utklippt från ett papper från Pysseltagen. 




Själva titelkortet är ett papper med flaggor. Jag tog baksidan på pappret som har lite mer ljus sida. Flaggan och studentmössan är från ett cut out-papper från Lazerdesign. Studentsången är från ett av Pysseltagen papper. 



Bokstäverna och siffrorna kommer från Sticko och Illustrates Faith. 




I en av de små fickorna satte jag ett av pappren från Pysseltagen. Jag har stämplat med en studentstämpel som jag köpt hos Engströms. Jag färglade den lite försiktigt. Avslutade med enameldots - som vanligt. 




Till höger i mittenraden har jag satt ett till papper från Pysseltagen och cut outs från lazerdesign och pysseltagen. Det röda kortet är från ett cut aparts från Vicky Boutin. 



Det var vad jag hade att visa idag. Hoppas att du funnit något att bli inspirerad av. :)

Glad sommar!!

//DT-Therese 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar