onsdag 3. mai 2023

Färgglatt med överblivna PL-kort och extra insert

Hej DT-Gunilla här,

Här kommer en färgexplosion för att pigga upp - men uppbalanserat med svart färg. Bara överblivna PL-kort från alla möjliga olika kit.

Det är ett februari-uppslag från 2020 precis innan pandemin slog till i Sverige, så man vågade träffa folk inomhus.


Jag hade en inledning till detta uppslag med denna lösa plastficka i en udda storlek (5x5 tror jag). 


Och på baksidan av den lösa plastfickan satte jag in ett vit cardstock-papper med ett foto av en kopp te.


Och så lite närbilder. Jag gjorde ett titelkort av det här speciella PL-kortet som jag haft svårt att veta var jag skulle sätta någonstans.  Gjorde enklast möjliga jobb genom att sätta "W. 9" med gummibokstäver och stämpla datumen bredvid.


Och några färgglada stämplingar på papper klippte jag ut och satte i olika nivåer med hjälp av häftkuddar:


Jag brukar ofta skriva med skrivmaskinen på randiga filler-kort: 


Och mina upprepade dekorationer är rosa hjärtan i typ puffy stickers...


...och då kan vi se den klassiska triangeln av rosa hjärtan i hela uppslaget:


Tack för titten och välkommen in att följa oss på instagram 
@projectlifeinorden
och gärna 
@gunilla_pysslar (min privata)

DT-Gunilla






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar