søndag 11. juni 2023

Digitala stämplar och överblivna PL-kort

Hej DT-Gunilla här,

Här kommer en PL-sida från 2020 - jag tänkte visa upp återbruk och digitala stämplar. 
Sidan är från en marsvecka då pandemin precis smygstartat i Sverige och redan hade brytit ut ordentligt i Europa. 

Jag skulle hålla utbildning i Göteborg och var jättenervös för att åka tåg och träffa folk, men passade på att bo hos min kompis för att blanda nytta med nöje. 

Jag visar upp lite udda foton som matsäck till byggjobbarna som renoverade vår källare, ett överfyllt kylskåp eftersom man inte ville handla så ofta, och min systerdotter som med nöd och näppe kunnat flyga hem från en resa hon gjort (eftersom de stoppade flygtrafiken i en massa länder just då).


Jag har använt överblivna PL-kort, men tyckte att det här kortet hade för mycket röd färg- så jag satte på några etiketter och en stämplad vellum-bit för att tona ned det röda:



Kylskåps-fotot är fastsatt med ett PL journalingkort, fastlimmat med washitejp på baksidan - för att sitta i en ficka (lomme) med storleken 6X4.


Som upprepningar på det här uppslaget, har jag satt digitala stämplar på fotona. De fick jag från Ali Edwards community.



Jag tycker det är snyggt med vit text, men då gäller det att hitta en mörk yta på fotot att sätta den på. 


Tack för titten och följ oss på instagram: @projectlifeinorden
och gärna på mitt privata: @gunilla_pysslar

DT-Gunilla


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar