fredag 25. oktober 2019

Temauke - kit til PL-dagbok

I dag skal jeg vise hvordan jeg setter sammen kit til en side i min PL-dagbok. 

Jeg synes det er greit å starte med kort til den lommen jeg skal bruke. De ferdige kort-settene man får kjøpt inneholder mange kort som kan være litt vriene å bruke som de er.  Her har jeg plukket ut 4 store kort med skrivefelt som blir for små og som ikke passer til mitt bruk. Jeg har også to små som jeg skal ha til bakgrunn på et par bilder og 6 små til tekst.


Så må jeg finne noe jeg kan ha til pynt og her har jeg valgt ut noen stempel og dies fra Lawn Fawn samt noen bling i passende farger.


Hver dag må ha en dato og til det har jeg tatt fram litt kartong og et alfabet fra Quickutz.
Om jeg vil ha en ramme på bildene eller bare en pyntekant på selve bildet bruker jeg gjerne dies til dette også.


Så er det å sette opp kortene til siden min. 
Her har jeg lagt på 4 av de små kortene oppå de 4 store. 


Hver dag skal få et bilde, tekst og pynt etter hvert som jeg vet hva som blir gjort, tatt bilde av osv den aktuelle dagen.

Og slik ble resultatet av denne PL-dagboksiden.


DT BODIL

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar