tirsdag 22. oktober 2019

Temauger: Silhouette Cameo

Pynt lavet på Silhouette Cameo

Hej igen,
Idag vil jeg vise hvordan jeg bruger Silhouette Cameroen i mit arbejde med PL. Jeg bruger den primært til at lave Overlays og pynt til PL. Men maskinen giver så mange muligheder, så den kan selvfølgelig også bruges til andet PL relateret, feks. hjemmelavet PL-kort, tekster mm.


Jeg har i Silhouette programmet, et album kun med ting til Albums og PL-relateret ting. Her vælger jeg ud hvilke ting jeg vil bruge - i dette tilfælde et overlay og noget pynt.


 Overlayet skærer jeg i vellum med mønster på, for at skabe lidt dybde i den lomme, som den skal i. Jeg forsøger at holde overlayet i samme stil som resten af kortene, så det selvfølgelig skaber en sammenhæg. Overlayet jeg har valgt er en ramme, med stjerner. Jeg håber det er til at se på billedet.


Jeg kan også finde på at lave pynt til mine sider. Så kan jeg få det i den størrelse og mønsterpapir som jeg vil have. Hvilket er noget jeg også har fundet via Silhouette programmet og skåret ud.


Her er den færdige side, Tak for kigget/
DT-Malene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar