torsdag 24. oktober 2019

Tema uker : Hvordan sette sammen kit

Nå er treffet jeg var på i Stavern for lengst over og jeg har fått tatt i bruk dette rosa & gull kittet jeg lagde som jeg delte med de som følger med meg på Instagram (jeanette_papirhjorne) med en liten titt, men nå skal vi ta en nærmere titt hvordan jeg fant fram til dette kittet.
Ble da i bildene fra Trondheim med familien, laget ett kit som passet bra her med både sykler & geo tag og det meste.

1. Jeg begynte og tenke hva har jeg mye bilder av som jeg kan lage kit til som passer å dra med seg på treff, jo så klart turen.

2. Videre fant jeg fram min fargecollage (Du kan finne mange på Pinterest,  ta noe pynte pakke som har flere farger som ser bra ut sammen eller en 6x6 blokk. ( Fikk tips på youtube når jeg var ferdig med kittet, fikk jeg tips på youtube at man burde ha 4-6 farger i kittet, jaja.. )
Min ble da geotagger i gull & rosa.



3. Fant videre fram project life kort som var for det meste rosa, var så klart noen i gull også, men det kan jeg ikke skryte på meg at det var så mange...



4. Så var det å komme seg ned i alle boksene med pynt! LOVE IT!
Finne fram bokstaver, klistremerker, washi tape, halvperler, buttons også videre.
Greit tips her for at du ikke skal ta med 50 pakker med klistremerker eller chipboard for eksempel er å ta plastikk også flytt klistremerkene over dit. ( Kan hende noen faller av da det er lite klister igjen på klistremerkene/chipboarden.)


( Litt redd for å gå tom for bokstaver & klistremerker ) 





5. Helt til slutt gikk jeg i gjennom arkene mine, dro ut det som var av rosa som jeg kunne bruke og gikk i mellom mønster ark i restene mine som også kunne brukes.





Her er noen PL sider jeg har laget med kittet, ble også noen LO også de kan du gå inn på bloggen min og sjekke ut om du vil ha mer inspirasjon. [LINK]








Kanskje ta en av fargepalettene jeg fant på pinterest og lag ett kit du også! Masse lykke til!
DT - Jeanette.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar