søndag 6. oktober 2019

Sommer og sol

Hei. Da var det jeg DT-Elisabeth som skal inspirere litt mer med sommerminner.
Bildene mine er fra en tur vi hadde i 2016 til Lilleputthammer.

Papirene jeg har brukt er fra Kort g Godt. 
Diesen "helten min og vimpelen" er også fra Kort og Godt


Siden min er ganske enkel, med bruk av dies og en liten bokside. 
Den lille teksten Lev i øgonblicket... Er tatt ut fra en liten bok med visdomord. 
En fin måte og bruke opp igjen gamle små bøker.

Har brukt en wood wener som jeg har hatt liggende i lengre tid. 
Farget den med svart gesso og glitter kiss. 
Skulle egentlig bruke den på ett annet prosjekt, men da den var ferdig, 
måtte jeg bare ha den på denne siden.

Tegnet rundt noen av detaljene med svart penn, som vimpelen og tekstene.
Drodlet også rundt noen av kortene.

Det var alt for meg i dag.

Husk at du fremdeles kan være med på utfordringen vår: Sommerminner frem til 15. Oktober.

Varme høstklemmer fra DT-Elisabeth



1 kommentar:

  1. Kjempestilig! Likte veldig godt detaljene dine :) Veldig stilig emd den travel-jordklode-detaljen :)

    SvarSlett