tirsdag 8. april 2014

Suppleringssider.

Som så mange andre scrappere som tester ut lommescrapping, så skulle jeg og bare bruke det som supplering til vanlige LOer. Her har jeg scrappet treårsdagen til storebror, i en av favorittfargene hans.

Her har jeg laget to sider som matcher hverandre, hvor et av mønsterarkene går igjen på begge sidene slik at det blir en kontinuitet i sidene. Jeg liker å hente inn igjen farger fra bildene i elementer på sidene, enten med pynt eller mønsterark. Her hadde storebror valgt seg rosa bursdagskrone, og da passet det fint med de rosa kortene som kom med Sugar Rush-kitet til Studio Calico, sammen med det blå tekstkortet som har noen visdomsord om framtida :)

bokstavene i tittelen er fra en pakke med flere alfabetsett i forskjellige farger fra Sn@p, og jeg har valgt å framheve dem med å tegne rundt med svart penn.

På den tilhørende LOen har jeg brukt samme mønsterark som 4x6-kortet på PL-siden. For å skape litt liv i siden har jeg brukt Tim Holtz-stensil sammen med Distress Ink i fargen Spun Sugar i tillegg til teksturpasta. Pilene har jeg tegnet på ved hjelp av en stensil og markert rundt med rosa tusj. De turkise elementene på siden er Sn@p-produkter, også her har jeg markert rundt teksten med svart tusj for å framheve den litt, på samme måten som på PL-siden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar