mandag 14. september 2015

dobbeltoppslag

her kommer et lite inspirasjonsbidrag fra meg :) I dag viser jeg oppslaget mitt for uke 20. Siden vi skvisa inn sesongstart med campingvogna mellom Kr.Himmelfartsdag og 17.mai, så ble det vel mange events og bilder, så det endte på to oppslag for å få med alt :)

* * * * *
det første oppslaget er todelt med noen bilder fra uka på ene siden og 17.maifeiringa på andre siden. Her har jeg i all hovedsak brukt kort fra High Five-kitet som egentlig passa godt både til hverdags og til 17.mai :)





det andre oppslaget under uke 20 ble viet til årets første campingtur <3 Kortene jeg har brukt er en blanding av Baby for him og High Five, det tittelkortet fra High Five passa bare så utrolig godt :D


 Det passa så godt med dette stempelet på bildet, men det blei jo heeelt elendig resultat - noen som har noe tips? Har prøvd både StazOn og Memento uten hell :/




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar