fredag 18. september 2015

Presentasjon av nybegynner Elisabeth Helland

Hei vi hos PLiN er skikkelig glade for å få Elisabeth inn i teamet vårt som " Nybegynner"

Det var Linda som lurte på om det ikke hadde vært greit å få noen som har blitt hekta på PL, og kjøpt mye/noe/litt utstyr, men ikke kommet så mye lengre en å sitte å se på alt de hadde kjøpt. Det er noe vi alle kan lære litt av tenker vi. Vi gleder oss til å følge Elisabeth sin vei videre.

Hilsen alle oss i teamet ♥


Hei, jeg heter Elisabeth Helland, runder 38 år i november, er gift, har ei jente på snart 12 år og tvillinggutter på snart 9 år. Bor i Vest-Agder, nærmere bestemt Mandal. Det er vel ingen hemmelighet at det for det meste er hverdagen, og høydepunkter i barnas liv som blir foreviget. Har hatt egen scrappeblogg i en del år nå og den finner du her, men du finner nok ikke så mange PL sider der enda ... hehe ...

Har scrappet for det meste LO'er i str 12x12 siden 2003. Den gang da het det Colorblocking, nå heter det PL ... eller jeg tenker det er i allefall beslektet. Jeg har vært innom og snust litt på PL, lagt det til sides, så har jeg tatt det frem igjen, og ja, sånn har det pågått ei stund. Kjøpte meg litt PL ting, og tenkte at jeg måtte jo bare prøve meg frem.

Er litt i en gråsone, for jeg liker det, men kjenner det ikke! Nytt, spennende og utfordrende, og jeg gleder meg til å gå denne veien, og å bli inspirert og forhåpentligvis inspirere. Tenke seg til hvor heldig jeg har vært som får lov å "gå denne nybegynnerveien" sammen med resten av gjengen her i PLiN, og ikke minst DERE som lesere og brukere av bloggen.

1 kommentar: