tirsdag 22. september 2015

London gaver

Her kommer litt mer inspirasjon fra meg :) 

Denne gangen har jeg valgt å bruke et lite hobbyprosjekt som min sønn har lagd på siden min. Her hjemme blir ofte mye av det som ungene lager liggende å "slenge" litt rundt omkring, noe av det bruker de til et eller annet selv, mens noe blir liggende så lenge at det blir kastet. Noe tar jeg jo selvfølgelig vare på også da, som her på denne siden.

Da vi fem største i familien var i London i slutten av mai måtte vi jo kjøpe med noen gaver til de to minste som ikke fikk være med på denne turen. En av de tingene som vi kjøpte var en type "lag selv" klistremerker. Dette falt i smak hos begge mine minste, og begge ville prøve det med en gang.
Leander startet med denne surferen som jeg har tatt med på denne siden.


En liten close-up.

Den Minions-tagen hang på Minions-nattdrakten han fikk i gave.

Så det er bare å hive seg rundt å scrappe små tegninger, hama-perlerier, smykker, armbånd ... og andre ting som ikke bygger så mye i høyden. Putt det inn i lommene og ta vare på minnene!

Kos dere med scrappingen, klem Monika!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar