torsdag 3. september 2015

Feiring!


God morgen, lenge siden nå, men her kommer et inspirasjons bidrag fra meg. 

Vi var så heldig å få noen PL kort fra scrapomania, som passet helt yppelig til de bildene fra min mors 75 års dag og feiringen av min og min kjæres 10 års bryllupsdag.


Kortene heter Adventure, og holder en fin og dus farge, og tekstene på kortene passet til feiring.


Jeg og min mor bor på vestlandet og resten av familien bor langt oppe i nord, så derfor slo vi sammen feiringene.


Jeg har brukt KaiserCraft sine diecut, de passet perfekt farge messig til dette kitet. For ikke snakke om wood Veener.

Jeg var på treff i helga, og der kom jeg over litt mer wood, jeg benytter alltid sjansen til å kjøpe meg nye piler, for det er noe som det går mye av :) Det jeg har kjøpt nå er fra Australia og merket er Fynmark



Så er vi kommet til den der delen hvor en gjerne må ta frem lommetørkler for å tørke noen tårer.

Bling å er viktig i min scrapping, her har jeg brukt Marianne design, så mange flotte farger her. Her å har jeg brukt diecut fra KaiserCraft. Jeg liker å bruke små bilder, slik at jeg kan få plass til flere på samme kort, og la det bli en liten historie i seg selv.


Er ikke lett å holde seg når alt blir følelsesladet.


Å når den du holder tale til gråter øynen ut :)



Takker Scrapomania for de lekre Adventure kortene

Gullpynten jeg har brukt er fra PinkFresh
Wood Veener er fra Fynmark
Diecut er Kaisercraft
Bling er Marianne Design.

Det var det jeg hadde for i dag, i morgen kommer jeg tilbake med litt mer . Ha en nydelig Kreativ dag

~DT Jorunn~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar