mandag 7. september 2015

Tilbake til start.

Hei. I dag vil jeg vise dere noen helt enkle Pl-sider. Det som er så flott med PL, er at det er så mye eller så lite som du vil. Som nybegynner trenger man ikke så mye, og de fleste kan bruke av det som vi allerede har. Det som jeg syns er viktigst å tenke på, er at pynten må være relativt flat. På disse pl-sidene har jeg kun brukt pl-kort, bling/stickers i forskjellige varianter, Trepiler (wood weener), alfabet stickers og min elskede Dymo:-)



Jeg har endelig tatt fatt på min uke-for-uke album 2015. Målet er å bli ferdig i løpet av Januar med hele året:-) Vi får se hvordan det går:-) Dette er uke 04, og snø er det store temaet på denne første siden.


Bare elsker å bruke min Dymo-maskin. Og jeg bruker gamlesorten.

Å dele bildet, er skummelt, men blir veldig dekorativt. Det skaper liv til siden

Pynt gjerne litt på selveste bildene også. Jeg har ofte bilder med mye luft, nettopp for å kunne pynte på de.



Side nr 2, er av våre hverdagslige inne aktiviteter. Jeg er veldig opptatt av at det er hverdagen det er flest av. Det er den jeg vil minnes når jeg blar igjennom albumet, for den er så lett å glemme. Selvfølgelig skjer det store ting i hverdagen også som er verdt å ta vare på:-)



Jeg skriver ikke så mye tekst, men vet at veldig mange er opptatt av dette.
Jeg er derimot opptatt av, at skal du skrive, så bruk din egen håndskrift.
Den er ett uvurderlig minne for dine etterkommere.


det er ikke så mye som skal til. litt tekst, og noe "bling", så er du i boks.


Det var det jeg hadde for i dag. I morgen kommer jeg med en ny uke. 
Denne gangen blir det gjenbruk som er tema. Så følg med:-)
Til vi sees igjen. Ta vare på deg og dine. Klem DT-Elisabeth.H

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar