mandag 21. september 2015

Kul kis

Da har det blitt min tur til å komme med et inspirasjonsbidrag til dere igjen :) 

Nå som høsten har kommet og det har blitt kaldere i været, er det så hærlig å sette seg ned med en god kopp varm te ved scrappeplassen og være litt kreativ.

Denne gangen har jeg tenkt og komme med noen enkle tips til dere :) En del scrappeutstyr koster jo litt, og ikke alle har vi like god råd. Så jeg tenkte å komme med et par tips som er litt rimeligere :)

Men først skal jeg vise dere en side jeg har lagd som inspirasjon. (Beklager litt dårlig bildekvalitet.)


På denne siden har jeg ikke brukt PL kort, jeg har brukt et 12x12 mønsterark som jeg hadde liggende, eller egentlig så hadde jeg det ikke liggende heller for jeg hadde allerede brukt den andre siden av arkene på den forrige PL siden min. Veldig økonomisk om man klarer å bruke begge sidene av både mønsterark og PL kort :) Jeg har også limt et par mønsterark-reste-strimler på et par av kortene. I tillegg så har jeg stempla noen stjerner på arkene, samt limt på neon plaststjerner jeg hadde liggende.


Ellers så har jeg brukt en fryselapp .... slike som du egentlig merker syltetøyboksen med etter at du har lagd syltetøy og skal fryse det. Husker ikke helt hvor jeg kjøpte min rull, men den var forholdsvis rimelig og det er utrolig mange lapper på en rull. Jeg bruker de til å skrive på, enten med penn eller med min gamle skrivemaskin, eller så stempler jeg på de slik som jeg har gjort på PL siden min over.


Hyssing får man også kjøpt billig i metersvis, med et par farger washi tape (eller for den saks skyld restepapirstrimler, avispapir, ukebladbiter m.m) så kan man få til en ganske så fin banner som pynter opp veldig på en side :)

Kos dere med scrapping, klem Monika :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar