søndag 31. januar 2021

Siste halvdel av min DD

 Hei. I dag er det jeg DT-Elisabeth som skal inspirerer dere litt. Jeg er endelig blitt ferdig med min DD (Desember Daily) for 2020. 
Det er en sånn befriende følelse og bli ferdig med ett album/prosjekt syns jeg. 



Jeg valgte å lage tagger til mine datoer. Det var veldig gøy og jeg koste meg masse. 

Taggene ble alle laget med forskjellige bakgrunner og teknikker, men pyntet med utklipp. 
Taggene ble så festet på ett papir i rett størrelse, sånn at jeg kunne sette de inn i albumene.




         


Jeg har stort sett holdt meg til 2 hovedserier med papirer. 
Frozen roses fra Ciao Bella og pink winter fra Stamperia. Talla er fra scrapboys.  

I og med at taggene noen ganger ble litt overdådige måtte jeg lage sidene veldig enkle, for å få plass til alt. Jeg hadde ved start håpt å klare meg med 1 album denne gangen. Men ble selvfølgelig 2 i år også.

Ferdig med årets siste julehandel

Julegaver pakkes inn


Kos i førjulstiden


Siste innspurt.
Dager uten bilde, kan fylles med feks lister
over ting som skal gjøres før jul



Detaljer fra årets juletre


De nye englene mine. Elsker de


Viser til slutt en liten film over hele det siste albumet. Jeg hadde kun tall med dato frem til 25, 
etter det ble det litt bilder fra romjulen full av kos og julefred. 


For å få se videoen fra telefon, 
må dere scrolle nederst på siden og trykke på vis nettversjon for å få sett videon.


Det var det jeg hadde for i dag. I morgen er det 1 Februar og vi kommer med månedens tema innlegg. Så her er det vare å glede seg. 


Stay safe og ta vare på hverandre ❤

Klem DT-Elisabeth 

1 kommentar: