søndag 10. september 2023

Fickor i kvadratiska formaten 4X4 och 6X6

 Hej DT-Gunilla här,

För några år sen ville jag använda upp alla udda plastfickor jag hade med helt andra format på fickorna (lommer) än vad jag normalt använde: 4X4 och 6X6. 

Jag tyckte verkligen om 4X4 formatet, det var enkelt eftersom alla fickor var lika stora. Dessutom hade jag köpt på mig PL-kort i det formatet också.

Det blev en hel del rosa på den här sidan, och jag gjorde ett foto svartvitt för att det inte skulle bryta i färg för mycket.


Jag hade en chip board cirkel kvar i gömmorna som jag nu äntligen kunde använda.


Och som vanligt ville jag gärna ha med puffy stickers- hjärtan som en upprepande dekoration-


Och enamel dots.


Utmaningen kom till nästa plastficka med väldigt udda storlek på fickorna (6X6), men jag gillade verkligen att kunna använda ett favoritpapper som jag bara skar i 6X6 format. Sen var det bara att scrappa loss!


Som dekoration på den här sidan använde jag en hel del washi-tejp. Sen stämplade jag en rubrik på var och en av de 4 pappren, around here, eating, listening, wanting.


...och sen fick förstås puffy stickers hjärtan komma tillbaka som en upprepning på ytterligare 2 ställen på sidan. 


Bilden på vår hund Billy är en förstoring från fotot till vänster ("barnbordet"). Jag blev så full i skratt när jag förstorade fotot på mobiltelefonen och såg att Billy slickade sig om sin mun. 

Tack för titten och välkommen in på instagram: @projectlifeinorden

DT-Gunilla
(instagram: @gunilla_pysslar)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar