onsdag 13. september 2023

Hverdagsglimt fra køkkenet

 Hej. 

Jeg, DT-Line, viser i dag et 6x12 layout med en lille hverdagshistorie.

 


Vores søn skulle som hjemmeopgave fra skolen lave marmelade. Det var virkelig hyggeligt og gav samtidig mulighed for et layout. Marmeladen blev døbt "Frederik Special".

Jeg har været dybt nede i mit stash og finde stickers og journal kort, som jeg har haft liggende længe, men ikke kunne finde ud af bruge i et layout.



Jordbærplanten er fra en meget gammel October Afternoon kollektion og den passede perfekt ind på title kortet. Bogstaverne matchede farven i bladene så fint og jeg havde heldigvis nok bogstaver tilbage til at kunne udfylde hele teksten. Kortet har jeg haft liggende i flere år. Jeg synes det gav en lidt 1950'er køkken/husmoder følelse. 

 


Den røde farve fra jordbærbrøden blev dominerede på layoutet og det gav mig endelig en mulighed for at bruge kortet med gryderne, som er fra Paper Person. Jeg tager ikke mange billeder af madlavning, så jeg var ikke i tvivl om, at kortet skulle bruges nu. Det samme med det lille marmeladeglas, som jeg havde fra en Simple Stories efterårskollektion. 

Journalkortet kunne jeg pynte med et sticker, som samtidige dækkede et print jeg ikke brød mig om. 

Jeg elsker at kunne tømme ud i farver og ting som jeg ikke bruger så ofte. Rød er en farve jeg sjældent bruger meget og det er ikke så tit jeg laver layout som er med køkken eller mad som tema. I dette layout fik jeg mulighed for at bruge begge dele.

 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar