søndag 29. november 2020

Min utvikling innen PL

Hei :) 


I 8 dager viser vi i teamet våres utvikling innen PL. Idag er det jeg, DT Caroline som skal vise dere min utvikling opp gjennom årene.

Jeg er litt usikker på akkurat når jeg begynte med PL, men det er noen år siden. Det var Elisabeth som inspirerte meg til å begynne. Jeg er jo veldig glad i å ta bilder, så jeg tenkte, hvorfor ikke prøve? Jeg kjøpte meg et kit og fremkalte noen bilder, så var jeg igang :) Og siden har jeg holdt på :) Syns det er veldig kjekt å samle bilder i album, ellers blir det jo bare liggende på mobil og pc. 

Jeg er ikke flink til å lage PL etter rekkefølge, det blir mer slik at om vi har vært på en tur eller gjort noe annet kjekt så lager jeg noe av det. Har alltid samlet på billetter og diverse andre ting fra turer jeg har vært på, så det er jo perfekt å få brukt i prosjektene. 


Her er de første sidene jeg laget. 

Sommerferie i Tyrkia 2015. Kjøpte meg et kit med maritimt tema (noe som jeg er veldig glad i). Så var jeg igang :)






Her har jeg et eksempel på at jeg har brukt billetten fra omvisning på Anfield og laget et eget PL kort:)



Påskeferie i Bergen :) En av dem første sidene jeg laget :)

Legoland! Masse farger akkurat som det er i Legoland:)


Fotballcup :)

Sydentur med min bestevenninne (og som sagt er jeg glad i maritimt tema) :)




En herlig side fra camping i Valldalen :) Veldig glad i ferdige ord og uttrykk, så her har jeg brukt masse av det ;)


Blir nesten godtesyk av dinna sida her ;) Her har jeg brukt mønsterark med sjokoladetema og et stempel som jeg har fargelagt. Veldig morsomt når papiret passa sååå bra!! :)


Jeg bruker mye Dymo og ferdige ord. Begynte med å bruke endel ferdige PL kort, men har gått mer og mer over til å bruke bazill og mønsterark til å lage egne PL kort. Ønsker og prøve ut mer teknikker og lage mer bakrunner og kort selv, med distress og lignende. Så det blir neste prosjekt ;)
Håper dere ble inspirert :)
Klem fra DT Caroline 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar