mandag 23. november 2020

Min utvikling innen project life - DT-Annelen

I 8 dager no i november skal vi i teamet vise vår utvikling innen PL. Idag er det eg DT-Annelen som skal vise kordan eg har utvikla meg. Eg føler meg fremdeles som nybegynner, veldig usikker på når eg begynte med PL. Eg begynte med å lage Layout og var ganske bestemt på at PL skulle eg ikkje begynne med.... Men så var eg på eit treff kor eg meldte meg på eit kurs, berre for å sjå kva det gjekk i, kanskje det er ca 5 år sidan det kurset... Etter kurset tok det ei stund før eg begynte skikkelig med project life. 

Det endte opp med at eg kjøpte nokre små kit og nokre core kits... Idag har eg altfor mykje og eg bruker ikkje halvparten ein gong....

Eg fant ut at eg likte å lage PL, det er ikkje alle bilder som passer til ein LO og der følte eg at PL var midt i blinken. Her kunne eg få med meir bilder som eg hadde lyst å ha med for å få ein heilhet på sida.  

Trur desse sidene er blant dei først eg lagde... Lite av alt på desse sidene her. På side to fant eg aldri kort som passa til bildene. Så der lagde eg mine egne kort med stensiler og distress ink og digistempel... Det tok litt tid før eg gjorde det igjen. Desse er i frå 2016



Så er det nokre sider eg har kombinerer LO og PL, det faller heilt naturlig for meg å gjere sidan det var Layout eg begynte å lage. Nokre bilder må eg berre ha på ei side for seg. Men eg ser jo no at på den siste sida, der må eg bytte ut eine bilde på PL sida. LO'en blei laga for nokre år sidan, og PL sida i år. Eg hadde glømt at eg lagde ein Layout med samme bilde



Eg har jo og funnet ut at det går fint an å lage sine egne pl kort. Då kan du lage dei slik du vil og at dei passer perfekt til bilda

Lika og at sidene er heilt enkle, her er to sider som er lite pynt på. Når eg begynte følte eg alltid at det var vanskelig å pynte, tenkte ofte at det burde vore meir pynt... Blei aldri fornøyd.. Men så fant eg ut at enkelte sider trenger ikkje all verden med pynt. 


Eg har og funnet ut at det ikkje er farlig å klippe i bildene. 

Eg har aldri laga PL kronologisk, eg har begynt på så mange reisesider og ingen av turane er komplette enda. Så der håpa eg at eg får ei utvikling... Så no i desember har eg tenkt å prøve meg på December Daily. Album og lommer er kjøpt, albumen er 6x8, så då innbiller eg meg at det skal vere overkommelig å bli ferdig med den. Og eg må prøve og ikkje overtenke når eg set og holder på med ei albumside, det gjør at eg bruker veldig lang tid på ei side.

Og kanskje eg skal prøve å bruke meir av dei små og store kita eg har liggande.

Eg har fremdeles masse å lære innen project life, men no har dere hvertfall fått sett litt av mi utvikling.

Takk for titten og ta vare på kverandre

DT-Annelen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar