onsdag 16. desember 2020

Luke 16 - December Daily

I dag er det eg, DT-Annelen, som opner dagens luke. I år bestemte eg meg for å prøve meg på December Daily, så tenkte eg kunne vise så langt eg er komt. Så eg kjøpte meg ein album og nokre lommer for å dokumentere desember. Det er ikkje lett å huske å ta bilder kver dag, men trur eg har fått med meg så og sei kver dag så langt...

Den første sida i albumen ser slik ut


Side to har eg brukt fuse tool'en min og laga små lommer. Her har eg putta i paljetter og trepynt. Denne ideen fekk eg i fjor, der eg såg at Gunilla hadde gjort noko slikt på sin December Daily og fant ut at noko slikt vil eg og gjer.


Den neste albumside blei 1.desember, det ikkje tatt så mange bilder, men då begynte eg å pynte litt heime. Så då fant eg fram den lille julebyen eg har fått så langt. Rekna med det kjem enda meir til neste år...


Den neste sida i albumen, her fekk eg besøk av ei venninne og vi hadde oss ein kosetur her i Florø, der vi gjekk og kikka i butikka og så måtte eg jo vise ho den fine julebutikken vi har. Vi fekk og tid til ein kafetur, varm kakao er aldri feil på litt sure og kalde dager...


3.desember, som er blitt ein førjulstradisjon, er handballkampane til kvinnelandslaget. Det blir ikkje jul uten desse spennande kampane :) Her har eg laga ein tag med datoen på og ein damehandballspiller. Den neste sida er av handballkampen



Fjerde desember, då tok eg og Monica oss ein Førdetur for litt kos og shopping. Mat må man ha når vi skal gå og handle...

Dette er så langt eg er komt på min album. Ellers er alle sidene mine veldig enkelt pynta.

Det var det eg hadde for i dag, ha ei fortsatt fin førjulstid

DT-Annelen

Veckans vinst

Norsk:
Og hva trenger dere å gjøre for å vinne premiene? Det er veldig enkelt. 
Alt dere trenger, er å kommentere på våre luker her i bloggen. 
Lukene kommer i bloggen kl 06.00 Mandag-fredag og du har frem til kl 24.00 på fredagen til å kommentere på alle lukene denne uken. 
Søndag vil der komme en vinnerluke, der ukens vinnere blir presentert. Vinnerene trekkes blandt alle kommentarene.
Kun 1 kommentar pr luke.

Lyst å bli med? 
Følg med når vi fortsetter og åpne lukene i vår adventskalender.

Svenska:
Vad behöver du då göra för att vinna priserna? Det är väldigt enkelt.
Allt du behöver göra är att kommentera våra luckor här i bloggen.
Luckorna kommer öppnas i bloggen klockan 6.00 måndag - fredag och du har fram till kl 24:00 på fredagen på dig att kommentera alla veckans luckor.
På söndag kommer vinstluckan där veckans vinnare blir presenterade. Vinnaren lottas fram bland alla kommentarer.
Max en kommentar per lucka.

Vill du vara med?
Följ med oss när vi fortsätter öppna luckor i vår adventskalender.

Dansk:
Og hvad skal du gøre for at vinde præmierne? Det er meget enkelt.
Alt du behøver er at kommentere vores låger her på bloggen.
Lågerne åbner kl. 6.00 mandag til fredag. Og du har indtil kl. 24.00 om fredagen til at kommentere alle lågerne den givende uge.
Søndag vil der komme en vinder-låge, hvor ugens vindere bliver præsenteret. Vinderen trækkes blandt alle modtagne kommentarere.
Kun 1 kommentar pr. dag, pr. låge.

Vil du være med?
Følg med, når vi hver dag åbner lågerne i vores julekalender.


10 kommentarer:

  1. Kjempefine sider du har lagd :)

    SvarSlett
  2. Flotte sider, og det er så kjekt med de fusetool-lommene 😊

    SvarSlett
  3. Gorgeous pages. I love that you cut the handball player from patterned paper and used the same paper in the page. Very cool. HUgz

    SvarSlett
  4. Enkelt er pent 😊God jul 🤶

    SvarSlett
  5. Så himla fina sidor. Förstår att det inte är lätt att komma ihåg att fotografera ☺️

    SvarSlett
  6. Lurer på om jeg noen gang husker å ta bilder hver dag i adventen ;) KJempefine sider :)

    SvarSlett
  7. Så herlige sider og pynt. Digger pynten :)

    SvarSlett
  8. Dejlige sider. Papiret er rigtigt sødt.

    SvarSlett