mandag 7. desember 2020

Luke 7 - December daily 2019

 I dag åpner eg, DT Monica, luke 7 i vår adventskalender. Innholdet i luka er noen dager fra min December daily fra i fjor 2019. Eg starta i fjor med å kjøpe album, mange sider og en del pynt, starta så vidt på selve albumet med å lage noen pyntesider og der stoppa det. Året 2020 har vært hektisk med familie, full jobb og utdanning så eg har ikkje prioritert å gjøre ferdig DD 2019. Målet er å gjøre ferdig albumet i løpet av desember, så litt usikker på om det blir DD 2020 på meg. Eg prøver å ta bilder hver dag om eg skulle finne ut at eg vil lage det. 

Viktigste erfaringen som eg har gjort meg, er at eg i fjor laga meg en oversikt over hvilke bilder eg ville ha med i albumet dei ulike dagene. Det har gjort jobben min i år veldig mye lettere, då har eg heller konsentrert meg på layout på bildene og hvilke lommer eg skal bruke. Enn å måte huske tilbake hvorfor har eg tatt dette bilde? Hva tenkte eg med dette bilde osv. 


Første side i album er denne, egentlig er det en konvolutt som var med albumet. Denne har eg bare tatt mønsterark på fremsiden, her tenke eg å legge julekort som vi har fått, gavelapper som eg har tatt vare på osv.



Side 2 i album er denne, som er deler fra ett mønsterark og stansa ut Gledelig jul i gull moseglitter. Begge disse ble laga i fjor evt tidlig år. 


Bildene fra julegran tenning og første lyset i advent. 


2.des og siden dette er baksiden til 1.des, så  designet er det samme på lommen siden dette er baksiden,  Enkelt pynta med washitap og noen stickers. 


3. og 4.des er som dei andre dagene/sidene pynta veldig enkelt. Eg syns det er utrulig flott å se på dei som har masse ekstra inne i kalenderen og masse lag på lag. Eg trur det er bare å innse at eg er clean and simple innen pynting...  


Rød glittermosegummi på datoene skal være en tråd gjennom heile desember. Det var alt eg hadde for denne gang. 


En digital klem til vi treffes igjen 😊

Klem Monica. 

Veckans vinst


Norsk:
Og hva trenger dere å gjøre for å vinne premiene? Det er veldig enkelt. 
Alt dere trenger, er å kommentere på våre luker her i bloggen
Lukene kommer i bloggen kl 06.00 Mandag-fredag og du har frem til kl 24.00 på fredagen til å kommentere på alle lukene denne uken. 
Søndag vil der komme en vinnerluke, der ukens vinnere blir presentert. Vinnerene trekkes blandt alle kommentarene.
Kun 1 kommentar pr luke.

Lyst å bli med? 
Følg med når vi fortsetter og åpne lukene i vår adventskalender.

Svenska:
Vad behöver du då göra för att vinna priserna? Det är väldigt enkelt.
Allt du behöver göra är att kommentera våra luckor här i bloggen.
Luckorna kommer öppnas i bloggen klockan 6.00 måndag - fredag och du har fram till kl 24:00 på fredagen på dig att kommentera alla veckans luckor.
På söndag kommer vinstluckan där veckans vinnare blir presenterade. Vinnaren lottas fram bland alla kommentarer.
Max en kommentar per lucka.

Vill du vara med?
Följ med oss när vi fortsätter öppna luckor i vår adventskalender.

Dansk:
Og hvad skal du gøre for at vinde præmierne? Det er meget enkelt.
Alt du behøver er at kommentere vores låger her på bloggen.
Lågerne åbner kl. 6.00 mandag til fredag. Og du har indtil kl. 24.00 om fredagen til at kommentere alle lågerne den givende uge.
Søndag vil der komme en vinder-låge, hvor ugens vindere bliver præsenteret. Vinderen trækkes blandt alle modtagne kommentarere.
Kun 1 kommentar pr. dag, pr. låge.

Vil du være med?
Følg med, når vi hver dag åbner lågerne i vores julekalender.


13 kommentarer:

  1. Så fine sider du har lagd. Håper du får den ferdig ;)

    SvarSlett
  2. Koselige Desember-sider 🎇🎄

    SvarSlett
  3. Gorgeous pages. Love the glitter letters. Hugz

    SvarSlett
  4. Så koselige sider du har laget :) Flotte minner!

    SvarSlett
  5. Såå koselig ❤
    Jeg har en del ganger bestemt meg for å dokumentere, så sklir det ut, fordi det skjer for mye 🙈

    SvarSlett
  6. Så koselige og flotte sider! :) Gode minner og så hyggelig å se tilbake på :)
    Jeg blir så imponert over dere som har laget slike album :)

    SvarSlett
  7. Jättefina sidor du har gjort

    SvarSlett
  8. Digger når det er enkelt og veldig fint som dette 🥰🥰👌👌

    SvarSlett
  9. Snygga sidor och bra dokumenterat.

    SvarSlett
  10. Veldig fine sider :D Jeg begyndte så friskt i fjor jeg også, men falt fort av lasset. Har begyndt i år også, så får vi se hvordan det går :D

    SvarSlett