torsdag 3. desember 2020

Luke 3

Idag er det min tur, DT-Annelen, å opne dagens luke. Eg har laga ei PL-side frå ifjor, då eg og sambuar hadde oss ein dagstur til Bergen like før jul. Det var ein regnfull dag, men litt julestemning fekk eg no allikavel. Og kjekt å minnast tilbake til sidan vi i år ikkje har fått oss noko bergenstur pga Korona...

Det blei lite pynt på desse PL sida... Og ikkje så lett å ta bilder no i denne mørketida... Denne gangen blei det ei dobbel side. Den første sida er frå ferjeturen og min lille vandring i sentrum.


På den andre sida var det tid for litt mat på Brasilia. Og kjære vene både eg og sambuar rulla ut derifrå...


Eg har og brukt fusen min på denne sida. Det er ikkje ofte eg bruka den og putta i litt paljetter som passa til ei juleside


Det var det eg hadde denne gangen, håper alle har ei fin førjulstid

DT-Annelen

Veckans vinst 


Norsk:
Og hva trenger dere å gjøre for å vinne premiene? Det er veldig enkelt. 
Alt dere trenger, er å kommentere på våre luker her i bloggen. 
Lukene kommer i bloggen kl 06.00 Mandag-fredag og du har frem til kl 24.00 på fredagen til å kommentere på alle lukene denne uken. 
Søndag vil der komme en vinnerluke, der ukens vinnere blir presentert. Vinnerene trekkes blandt alle kommentarene.
Kun 1 kommentar pr luke.

Lyst å bli med? 
Følg med når vi fortsetter og åpne lukene i vår adventskalender.

Svenska:
Vad behöver du då göra för att vinna priserna? Det är väldigt enkelt.
Allt du behöver göra är att kommentera våra luckor här i bloggen.
Luckorna kommer öppnas i bloggen klockan 6.00 måndag - fredag och du har fram till kl 24:00 på fredagen på dig att kommentera alla veckans luckor.
På söndag kommer vinstluckan där veckans vinnare blir presenterade. Vinnaren lottas fram bland alla kommentarer.
Max en kommentar per lucka.

Vill du vara med?
Följ med oss när vi fortsätter öppna luckor i vår adventskalender.

Dansk:
Og hvad skal du gøre for at vinde præmierne? Det er meget enkelt.
Alt du behøver er at kommentere vores låger her på bloggen.
Lågerne åbner kl. 6.00 mandag til fredag. Og du har indtil kl. 24.00 om fredagen til at kommentere alle lågerne den givende uge.
Søndag vil der komme en vinder-låge, hvor ugens vindere bliver præsenteret. Vinderen trækkes blandt alle modtagne kommentarere.
Kun 1 kommentar pr. dag, pr. låge.

Vil du være med?
Følg med, når vi hver dag åbner lågerne i vores julekalender.

13 kommentarer:

  1. Kjempefine sider og den lommen med paljetter var kjempefint til en juleside.

    SvarSlett
  2. Lovely to look back to those normal and special times. The food looks great and I love the little pocket with the sequins. Hugz

    SvarSlett
  3. Kjekt å se tilbake på den tiden da vi kunne reise fritt... Bergen er jo en flott by og! Veldig fin side.

    SvarSlett
  4. Så fina sidor, har du använt en Fuse Tool på fickan där du har paletterna??

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja eg har brukt Fuse Tool på lomma med paljettane🙂

      Slett
  5. Koselige sider, og dekorativt med bling i den ene lommen :-)

    SvarSlett
  6. Så flotte sider :) Kjenner jeg får dårlig samvittighet av alle bildene som venter på meg ....

    SvarSlett
  7. Kjempeflotte sider! Jeg digger pynten din med confetti i halve skråsiden :) Koselig minne nå som en ikke får reist noe.

    SvarSlett
  8. Håller med, inte lätt att fota den här tiden på året men mäktig vy du fått med från färjan. Tack för inspirationen!

    SvarSlett
  9. Veldig fine sider, og god ide med fusen👌

    SvarSlett
  10. Så koselige sider du har lagd :D

    SvarSlett
  11. Så läckert med fuse tool detaljen!

    SvarSlett